Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enArchibald, Sarah; Coggshall, Jane G.; Croft, Andrew; Goe, Laura
InstitutionNational Comprehensive Center for Teacher Quality
TitelHigh-Quality Professional Development for All Teachers: Effectively Allocating Resources. Research & Policy Brief
Quelle(2011), (32 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterFaculty Development; Teachers; Evaluation Methods; Resource Allocation; Financial Support; Logical Thinking; Models; Measurement Techniques; Self Evaluation (Groups); Alignment (Education); Teacher Collaboration; Teaching Methods; Pedagogical Content Knowledge; Feedback (Response); Time Management
AbstractThis Research & Policy Brief addresses the aspect of the teacher support system that is perhaps the most important and often the most weakly implemented: teacher learning and development. This brief includes the following to help state and district leaders select professional learning activities that are worth the allocation of scarce resources: (1) A summary of current research and policy related to high-quality professional development; (2) A discussion of factors that decision makers need to consider when making resource allocation decisions; (3) A description of evaluation methods for professional learning activities; and (4) Examples of promising approaches to professional development. High-Quality Professional Learning Activities Self-Assessment Tools are appended. (Contains 1 figure and 3 tables.) (ERIC).
AnmerkungenNational Comprehensive Center for Teacher Quality. 1000 Thomas Jefferson Street NW, Washington, DC 20007. Tel: 877-322-8700; Fax: 202-223-8939; e-mail: tqcenter@air.org; Web site: http://www.tqsource.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: